-->

söndag 12 februari 2012

en dag på stan.


 En dag på stan med massor utav fint i hyllorna. 
Vårkläderna har verkligen börjat pryda varenda galge och jag kan inte annat än medge att jag längtar som en tok.


Dessa ballerinor, i mjukt skinn med de finaste dekorationerna.
Korall + "diamant"
På ett par bruna fossingar, tänk er själv...
Till en vit klänning.

Kanske lite saftigt pris för en student.
Som dessutom tänkte spara pengar för att shoppa loss i USA till sommaren.
;)


Andra fina ballerinor. 
De turkosa gillade jag särskilt.


Sjukt häftig clutch.
I supervackra plastcirklar som skapar ett härligt skimmer.
Som ett fiskfjäll.
Dock ser jag inte så många användningsområden.
Tyvärr.

Allt ovan från Zara.


Ganska så varmt här i Götet idag.
Kanske en eller två plusgrader?
Började inse att dunjackan snart har gjort sitt för detta året.
Skönt!



Massor utav godsaker hittar man även på hyllorna hos alla fik.
Idag lunchade vi på Le Pain Francais.
Ett franskt hak.
Franska bakverk.
Mmm... 


MEN! 
Idag avstod jag sötsakerna och höll mig till en grym sallad.
Chevré, valnötter, oliver, soltorkade tomater. 
Ja, ni ser ju själva.
Sviiiingod. 

Och när det gäller träningskläder så är jag på jakt efter nya.
Spottade dessa från Adidas och blev förälskad direkt.

m u s t h a v e.

Brukar föredra Nike, har faktiskt ingenting från Adidas, men nu får det bli ändring.
Så sjukt snyggt!

Men dyra de också :(

3 kommentarer:

  1. Honey, jag såg de dær fina byxorna inne på Nelly och tænkte bestælla dem. Nu nær du sett de i vekrligheten, ær de helt i bomull eller i træningsmaterial? PUSS hjærtat

    SvaraRadera
  2. De är TYVÄRR i bomull! Hade hellre sett att de var i sporttyg. Är lite rädd att trycket liksom spricker...
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Ska ni till USA baby? :) PUSS!

    SvaraRadera