-->

fredag 24 februari 2012

Estelle Silvia Eva Mary

Estelle.
Och där brast mitt "hemliga namn" som jag haft så länge för min framtida dotter.
F-n då!

Ett ganska ovanligt namn. 
Såå fint.
Kan dock tänka mig att populariteten har ökat när det väl är dags för mig.
Och det lär dröja.
Och inte alls lika kul längre.
Nu kommer folk tro jag döper min unge efter prinsessan.
Fel fel fel.

pic via weheartit

Nä, nu måste jag hitta ett nytt favvismamn.
TYPISKT!
Åhh... irriterande. 
Förstörde typ min dag.
Vad är oddsen?

Det var ju JAG som skulle få en prinsessa Estelle.
Buuu...

Kunde hon inte hetat typ Ingrid? Eller Alice? 
Hehe, nä nu är jag kanske lite väl bitter.
Skämt o sido.
Fast i varje skämt döljer det sig faktiskt alltid en gnutta sanning. 

2 kommentarer:

  1. Är det sant?! Hade du det som favvis namn? Förstår dig, och jag hade nog också känt den gnutta bitterhet faktiskt...

    SvaraRadera
  2. nä men gud vad trist för dig. men du, du hade säkert ångrat dig. vad tror du om ester? det skulle min dotter ha hetat men jag lär ju aldrig få nån :). skitcoolt.
    trevlig kväll o ha superskoj nu!!!
    kram/jennifer

    SvaraRadera