-->

fredag 24 februari 2012

grey as the sky.

syskonkärlek
i helgen ska jag hem och bråka/kramas med mina systrar :)

en ny kamera.
Högst upp på min önskelista inför min 23-årsdag.


grått är FANTASTISKT i inredning.
this one is to die for.



en lurvig kanin, högst upp på Lullis önskelista.
pics via bubbelsoda.tumblr.com

Morgonen började grå.
Men det ser ut att ordna upp sig, klarna upp.

Jag invigde min skinnjacka idag, äntligen.
Tog en chansning men vet ni, det var inte kallt alls.
I och för sig invirad i stor halsduk, tjock tröja under, mössa och vantar.
But still, spelar ingen roll.
Jag har släppt den illgröna dunjackan :)

På tal om grått, en för många ganska trist färg. 
Men nej, vill inte hålla med.
Älskar grått i alla dess färger, just nu helt obsessed i granitgrå. 
Inspireras just nu av alla fina bilder i just grått. 
Och som tidigare nämnt, i följd blir det ännu vackrare.

Trevlig fredag, fina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar