-->

söndag 19 februari 2012

proppmätt och impulsiv.

 

  Brunch idag.
guuuud vad jag har ätit, stoppat i mig det ena efter det andra.
"Hallååå, finns det ett stopp där inne i magsäcken eller?"
Tydligen i n t e.
Eftermiddagen har sedan spenderats med magont och noll energi.
Jag tror all energi gick åt att bryta ner all mat.
Shit, måste lära mig att äta med måtta.
Blir tråkigt och jobbigt att träna bort allt sen ;)


Och ja, förlåååt för bildbombandet på vår lägenhet.
Men den går igenom lite förändring nu och det måste givetvis dokumenteras.
Se förändringen steg för steg.
Såhär såg det ut igår kväll.
Då trodde vi väl att vi var klara för ett tag...


men en snabbis på stan resulterade visst i...


... en ny matta!
Snacka om impulsköp.
Vi som var så säkra på en svart-vitrandig.
Oops.


En trasmatta i skinn med silverinslag.
Väldigt fin.
Jag tror jag gillar den i alla fall.
Öppet köp i 2 dagar så nu tassar jag på den mest hela tiden för att känna in mig.

Vad tycks?
Skulle jag kvarstått vid den randiga tanken istället?

(avskyr mitt soffbord. Nästa att åka ut?)

3 kommentarer:

  1. a nä. skitsnygg ju!!! bra impulsköp. randig e den ju ändå :).
    skinn är så fint i mattor, o silver kan man inte få nog av.
    du....armbandet blir dyrt haha. räknade på det, plus arbete och det kommer hamna på 150-200 sek.
    fortfarande intresserad :)?
    men det e ju äkta silver trots allt :) och du får det i precis det måttet du önskar.
    hör av dig om du fortfarande är intresserad så fixar jag.
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. lilla u har annars men hennes hjärta är större än mitt men hon tar 200.
    kolla hennes blogg, lillau.blogspot.com.
    kram

    SvaraRadera
  3. MEN PAULINA! Så mysigt och fint ni har det!!

    Välplanerat ser det ut :)

    SvaraRadera