-->

tisdag 21 februari 2012

.smashing


Satte nästan kaffet i halsen i morse.
Gooosh vad bra GinaTricot har skött sig den här våren. 
Jag fullkomligt älskar allt.

Ett par mönstrade jeans står näst på inköpslistan. 
Tillsammans med en snygg grå t-shirt.
Och sen älskar jag det assymmetriska också. Längre bak än fram. 



Äh fy farao vad bra.
Det här är verkligen vårens 8 hetaste måsten som presenteras.

1. Västen
2. Kavajen
3. Mönstrade Denim
4. Pennkjolen
5. Jacka i skinimmitation
6. Transparens
7. Armyjackan
8. Skjortan

Personligen skulle jag vilja tillägga den grå t-shirten och ta bort kavajen (för det är inte så mycket jag). Dessutom föredrar jag hellre äkta skinn istället för skinnimmitation på bikerjackan. 

Armyjackan ovan är fin, 
men jag äger en ännu snyggare själv ;)

Gött, nu fick jag lite inspo inför London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar