-->

tisdag 28 februari 2012

tyll i mängder.


Jo tack.
 Mersmak på tyllkjolen var det ja.





Det visade sig helt plötsligt att fyndet jag gjorde i vintras blev en riktigt succé (i mina ögon).
Kjolen användes för första gången på dopet i lördags och det lär absolut bli fler stunder ihop.
Kanske främst när värmen hittat hit och benen fått en annan nyans.
Gillade, som tidigare sagt, inte de där hudfärgade strumpisarna.
Usch, fy och blä.

En benvit har jag alltså redan i min ägo men nu sätter suget givetvis igång efter fler färger.
En svart.

Asos har just nu ett pangpris på kjolen ovan.
Hittar jag inte en billigare eller en lika snygg i London blir det ett klick på onsdagmorgon.


Matchar helst min framtida, svarta, tyllkjol med ett tufft linne och silversandaler. 
Det funkar förresten precis lika bra till min benvita.
Men nu är jag alltså sugen på en svart.

Och då drömmer jag om sandalerna från Chloé och linnet från Bikbok sålänge ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar