-->

torsdag 23 februari 2012

w o n d e r f u l




Packning pågår för fulla muggar.
Imorgon åker jag hem till Landskrona för kalas och dop.
Har haft lite problem gällande klädsel men tror nog att jag lyckats få ihop något till dopet nu.
Min tyllkjol som jag fyndade i julas kommer äntligen till användning!

Och väskan ovan, hur fin?
Jag vill ha en sådan. Eller en rosa :)
För att piffa upp en annars så enkel outfit.
 


Ursäkta mig, men vädret här i Götet idag?

w o n d e r f u l

Dock lite väl blåsigt för min smak, med men en stor krage på jackan så klarade jag mig fint.
Inte vår än, men lite försmak - jo tack.
Mer sånt.

Dagen har förutom sol också bjudit på skola, matlagning (gosh, gjorde så sjukt god laxsoppa) och ett besök i tygaffären. I helgen väntar nämligen lite millalulli-work, vilket förståss är himla roligt. Har inte haft tid den senaste tiden men ett tiotal mössor har sålts och nu har jag fått några extra beställningar på necessärer.

Och när jag väl var i tygaffären kunde jag inte låta bli.
Ett litet projekt är på G, men vad får vänta någon månad till. 
Det ska bli en överraskning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar