-->

fredag 2 mars 2012

badrumstrion


 min trogne badrumstrio.

Bästa duschkrämerna med efterföljande lotion i de mest fantastiska dofter ni kan tänka er.
Just nu tvättar jag mig med choklad eller citronmaräng. 
Bodylotion med doft av guava & passion.

Dock använder jag dem inte ihop.
Vill inte gå runt och lukta som en stor jäkla fruktsallad.
Eller som ett bakverk.
Antingen neutral duschtvål + doftande bodylotion.
Eller tvärtom :)

Det bästa är att de inte luktar "för mycket" som många andra krämer lätt kan göra.
En svag doft som jag aldrig tröttnar på eller får ont i huvudet av. 

Kan ni gissa vilken som är min favorit?

 
 choklad, såklart!

Samtliga kommer, som ni ser på bilderna, från Sephora.
Min absoluta favoritaffär när det kommer till smink och andra trevliga (ytliga) produkter.

(och ja, inlägget är förinställt. Förhoppningsvis är jag framme i London vid det här laget)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar