-->

söndag 18 mars 2012

en omsinkad sanning på en hög buss.

jag hemma i soffan igårkväll.
En osminkad sanning.
såååå skönt att låta huden vila.
tycker ni jag ser allvarlig ut? Nääääe.
 
@ the bus. 
En extrabuss sattes in och jag sitter nu på andra våningen i en dubbeldäckare.
Känner mig som tio igen och kan inte låta bli att tycka att det är kul (?) att åka högst upp.
Bra mot mitt illamående om inte annat ;)

På väg hem till Götet igen alltså.
Från ett hem till ett annat.
Svider i hjärtat att lämna Lulli, som peppar sig själv med:
"asch, det kommer gå fort. Ellerhur Paui?"
Lilla älsklingen.


Här "poserar" hon (väldigt exhalterad) när Maria Montazami trippar förbi i bakgrunden.
Häftigt tyckte Lulli (och jag med såklart), så i smyg knäppte vi av några halvbra bilder.

Hon kom sedan att ställa sig bakom oss i kön, så vi hörde både hennes fantastiska röst och hennes svensk-amerikanska brytning då hon gjorde sin lunch-beställning.
"extra allt" skulle hon ha.
Så j-vla skön.

(fick mig ett gott skratt när pappa beskrev hennes skor för mamma som "högklackade trätofflor". Män, va?)


Beräknas vara framme strax efter 19.
Mycket tid att planera kommande beställningar med andra ord.
Ett antal bebismössor och ett par ballongbyxor ;)
jiho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar