-->

onsdag 28 mars 2012

love is the new black.


Det måste ha varit två månader sedan.
Då jag i ren stress bläddrade genom detta reportage i kön på Ica Kvantum, Landskrona.
Pappa var färidghandlad och jag skrev snabbt ner lite kludd i mobiltelefonen.
magasinets namn, vilket nummer och några bra "sökord" att komma ihåg.

Väl hemma och bänkad framför datorn hittade jag inget.
Såklart vill tidningarna gotta sig med det själv innan internet delar med sig.
Givetvis.

Sen har ni ju hört visan om min mobiltelefon som helt plötsligt raderades på dess innehåll.
Allt jag sparat försvann och bara minnet av det fantastiska köket och de cerisa och svarta  bokstäverna fanns kvar.

Tro mig, jag har googla på allt det jag kunde minnas. 
Hållt mig uppdaterad på Bolig Pluss hemsida (för tidnignens namn kom jag ihåg).
Och så idag.
Tjoff, där var det.

pics via Bolig Pluss
 Vad jag kan minnas så var det fler inspirerande bilder i tidningen.
Hemsidan visar bara ett fåtal, och tyvärr inte alls lika inspirerande.

Dock är mina två favoriter med.
 Och det är ju det viktigaste ;)
Fårskinnet på de svarta Tolixstolarna kring ett ljust träbord.
Och så de där fantastiska designletters som jag så har klurat på vart jag själv skulle kunna ha de.

soooo cool. 

pic via modelmini

Finns ju miljontals häftiga saker att göra med dessa bokstäver.
Skriv vad tusan som helst, det blir häftigt vad som.
promise.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar