-->

söndag 25 mars 2012

saturday of mine.


söndag.
Idag skiner solen, det gjorde den aldrig igår och fy tusan vad kallt det blev plötsligt.
Jag gjorde mitt bästa i biblioteket men glömde både räkneblock och skrivblock hemma.
Snacka om att vara måttligt lack på sig själv.

Det löste sig givetvis ändå.
Jag och M pluggade, lunchade i Haga (mitt favoritkafé har bytt ägare insåg vi, guuud så tråkigt där var nu) och hittade någon öppningsceremoni där vi snyltade mini-cupcakes. 

Väl hemma överaskade L mig med en liten present.
Han valde att kalla det påskpresent.
En prickig t-shirt i marin, grå och puder som han köpt när han varit på stan.
Gulle då.


Kvällen avslutades med förfest tillsammans med några tjejer från klassen.
Himla trevligt.

Och söndag idag alltså.
Låt oss starta med hotellfrukost följt av plugg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar