-->

tisdag 24 april 2012

black, white and a lot stronger than yesterday.


Min familj kommer på söndag och stannar till tisdag.
Egen deadline med kandidatarbetet på fredag.
Nu börjar jag se ljuset i tunneln.
Much stronger than I was yesterday
fina sjalar på fantastisk klädställning
fullkomligt älskar.
hur grymma?
till solbrända (gärna vältrimmad) ben.
jag vill haaaa.
Både shortsen och benen.

tjena tisdag. 

Denna vecka kommer att bli hektisk.
Långa kvällar, sena nätter, tidiga morgnar.
But it's okey for now.
Min familj kommer till helgen och jag längtar så.

Och dessutom är det VIP-shopping på H&M imorgon.
Ska spana in de grymma shortsen ovan och därmed hoppas komma i bra form till sommaren
Ni kan se det framför er va, till brunbrända ben?

Ha en fab dag fina ni.


   
pic via Wisuella, Helt Enkelt and H&M

2 kommentarer: