-->

måndag 2 april 2012

ett osammanhängande ett.


pic via pinterest (josefin)
väntar.
Väntar spänt på Jojos bilder från vår trip till Odense.
För jag kom nämligen på att jag inte har en enda bild på oss alla tillsammans.
dåligt.

endast halva ligan.
anna, jag & lina.

Hade jag haft en egen kamera hade jag kunnat se till att få ändring på det.
Men det har jag ju ingen, givetvis.
Vet att ni är många där ute som har, så please let me know.

vad ska man tänka på?
vad ska man undvika?

Vill helst ha en liten och nätt.
Den ska ju vara enkel att ta med överallt.
ååhhh.. ser så fram emot att få börja fota lite.
Har så mycket i huvudet som jag vill få ner.
Men som dessvärre inte riktigt blir så som jag tänkt med min iPhone.


Har lite nya idéer gällande hemmet dessutom.
Sugen på att pyssla lite själv och göra något unikt.
 Måste bara hitta ett vitt (hyfsat billigt) påslakanset.
Sedan är jag igång.

Dip dye-trenden?
Är den inte bara to die for?
Tshirten ovan hade gärna fått flytta in.
Vet dock inte vart jag ska hitta den.
Vet ni?

Vad vill jag mer förmedla med dessa bilder?
Jo, att en svartvit tygsladd är införskaffad.
ä n t l i g e n.
Den ska hänga i "lilla hallen" och nu saknas bara själva glödlampan. 


Ett osammanhängande inlägg men vad tusan.
Hade tydligen mycket att förmedla ;)


1 kommentar:

  1. Jag lovar att försöka fixa med bilderna och usb:et så fort jag bara kan, min förkylning har dock däckat mig. jag är på jobbet men mår pisseanka, men jag lovar, ska göra mitt bästa!

    SvaraRadera