-->

tisdag 10 april 2012

firande.



en satchel.
Ja, vad som dolde sig i L's paket från mig var en mörkbrun satchel.
Handgjord och i äkta läder.
Passar min kräsne och kvalitetsmåna pojkvän bra ;)

Och nu kan vi dessutom matcha likt två campare.

Gårdagen var väldigt trevlig och jag troooor att L håller med mig på den punkten.
Fotbollsmatchen i ösregn (vi hade dock bra platser under tak) slutade med förlust men annars har vi haft väldigt roligt.


ett bord fyllt av tapas.
Här på bilden redan uppäten.
Mmm... så gott.
Alldeles för många drinkar för att vara en måndag innan skola, hehe.
Men riktigt trevligt och kul hade vi.


När klockan ringde 07.15 var det inte lika roligt.
Men nu är jag i alla fall uppe och skolan väntar.

Ha en fin tisdag så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar