-->

lördag 7 april 2012

påskharen kom på besök.


egg hunt.
Nog för att man snart är 23 år fyllda, men hemma hos mamma & pappa är allt i sin ordning.
Barnen letar påskägg och alltså så även jag :)

Farfar fyller 70 år idag så vi har varit aktiva sedan 09 i morse.
Inomhusaktiviteter i Laröd och trots mycket bra kämpande kom mitt lag sist.
Men jag skyller på pappa och farfar som var i mitt lag, hehe.
Jag menar, smidighets- och danstävlingar var inte riktigt vår (deras) grej.
(ni som känner till både min far och min farfar - ni kan ju själv tänka er... )

Efter inomhussport blev det lyxig räksmörgås i Höganäs hamn följt av bowling i Landskrona.
Nu är vi hemma för dusch och ombyte (och givetvis påskäggsletande).
Pumphuset och trerätters middag väntar, så bäst att låta godiset va nu ;)

Hoppas ni har en fin lördag och påskafton.
Snön som föll så fritt i morse är nu bortträngd av härlig sol.

påskkram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar