-->

onsdag 25 april 2012

stunning country home in Portugal.









jag fullkomligt smälter.
Av den varma solen som steker på mina axlar vid blotta synen.
Och så smälter jag av den fantastiska inredningen som fullkomligt doftar medelhavet.

Den där uteplatsen hade jag betalat mycket för.
Likaså poolen.
Och solen.
Träden som ger skön skugga.
Mattor på marken.
ååååh.

vitt vitt vitt.
Med lite färg och lite svart.
heaven on earth, for sure. 

Och i tider som dessa.
När man inte ser annat än skolans väggar.
Inte slappnar av.
Inte lyssnar på sig själv.
Då längtar jag, till värmen tillsammans med min käraste.
Kan riktigt se det framför mig.
Jag och L i vars en utesoffa.
Med ett härligt magasin och en läskande dryck i handen.

keep on dreaming. 


beautiful pictures from this source 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar