-->

lördag 19 maj 2012

canon g12.



canon g12 föll valet på.
Jag är långt ifrån bra på det här med kameror, 
men efter många rådfrågningar har jag fått denna rekommenderad. 
Här ska det fotas!


Åhh.. jag riktigt längtar tills jag får sätta tänderna i den.
Eller ja, fingrarna förståss.
Och själva användarhandboken tänker jag läsa på flyget till USA.
Vilka häftiga bilder jag ska knäppa i den häftigaste staden av alla.
wiiiiie.



Och så får ni ju givetvis det lite lättare att hänga med mig på mitt lilla äventyr i sommar.
Men med tanke på att jag inte känner en kotte när jag lämnar NY, så får jag/ni nog stå ut med en och annan ego-bild tills jag hittar kompisar att fota, hehe.

I värsta fall finns det väl risk för en och annan blomsterbild, 
men jag ska verkligen försöka undvika ;)
För det där med att fota blommor har jag nog aldrig riktigt förstått mig på.
(så om jag plötsligt börjar posta sådana bilder, please tell me to stop)
  
  Förresten, hur himla cool axelrem?
Bilden är hittad via pinterest, men ni kan väl hojta om ni ser något liknande?
just my style.


1 kommentar:

  1. Inte likadant, men väldigt fint! http://shootstraps.se/shoot-straps/classic-crochet/

    SvaraRadera