-->

torsdag 24 maj 2012

doft av salt.


Snörade på mig joggingskorna i morse.
Hoppade i linne och shorts och traskade iväg.
50 minuters promenad i gassande sol, bland fåglar som kvittrar, och kände svetten porla.
Och jag var bara tvungen att promenera längs älven för att få känna saltdoften från havet.
Åh, det är något jag verkligen saknar sedan jag flyttade från Landskrona.

På vägen hem slank jag inom coop och köpte en läskande och iskall dryck.
Smaken fick mig tillbaka till new york 09. 
Jag och L köpte Vitamin Water varje morgon till frukosten.
minnen, va?

Och i detta nu fortsätter jag vitaminintaget i form av en stor skål fruktsallad.
Ska snart bege mig mot resten av tjejerna och planera en presentation.
Ikväll blir det middag ute.
lyxigt.
och dessvärre dyrt :(
 
ha en underbar dag, fina ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar