-->

lördag 26 maj 2012

en unik individ.


worthwhile to remember.

Så lätt att vara självkritisk och inte tro på sig själv.
Tro mig, jag vet.
Jag har så många idéer och drömmar, men varför skulle jag lyckas?
Så går hjärnan ibland, säkert fullt normalt, men nu ska jag försöka tro mer på mig själv.
Citatet ovan poängterar det bra.
Mycket bra.

Jag vill, jag kan, jag vågar.
Så var lydselen under min tid som truppgymnast.
Nog för att det handlade om annat än karriär, men det går väl att tillämpa på allt.
Och jag tror många känner igen sig.

Vi är bra, dugliga, kreativa och alldeles unika var och en av oss.
Alla med sin egna speciella potential.


Nu ska jag ut och springa i Lill-Olas motionsslinga.
Ska bara försöka få med mig lillskiten på cykel vilket hon starkt protesterar mot.
Pinsamt.
(Ja, sjukt pinsamt att cykla i närheten av golfbanan för där kan ju finnas folk som ser?)
Mamma och Pappa iväg "för att fixa ett ärende"
(min kamera min kamera min kamera, wiiie)

Nä, nu snörar jag på skorna och ger Lulli ett sista ultimatium.
Glass i borstahusen efteråt.
Nåååå?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar