-->

torsdag 31 maj 2012

feeling grey.


vågade mig ut en stund i morse.
tror ni inte det började ösregna?
såklart det gjorde.


Detta väder gör mig grå.
Grå utvändigt och invändigt. 

Och trött är jag också.
Som om jag hade behövt sova i ett halvår innan jag var på banan igen.
Att man kan vara så väderkänslig. 


Ikväll har vi i alla fall städat och storhandlat för morgondagen.
Jordgubbar och grädde stoppade pappa ner i vagnen i smyg.
Då vet jag vad jag har att vänta i morgonbitti, alltså.
Skönsång från hela älskade familjen.
wiiiie :)

Jordgubbar med grädde och mjölk är nämligen standardfrukost på samtliga mina födelsedagar.
För 23:e gången imorgon.
Trots att det inte är min riktiga födelsedag.
Nåväl, morgondagen kan väl inte bli annat än o-grå.
ååhh.. pirrig jag blev nu.


pics via myself and my pinterest - grey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar