-->

onsdag 16 maj 2012

happy thoughts.


  Wednesday inspiration.
this beautiful pictures make me smile.
feel peace.

Lillfredag för många idag.
Långhelg väntar men dessvärre inte för mig som måste plugga hela helgen.
Kanske att man kan unna sig lite lyx ändå.
Jag har varit lite nere denna vecka, så det kan nog behövas. 
Film hemma i soffan ikväll.
Kanske något gott att äta. 
Jag känner för lite närhet och en klapp på huvudet.
Sitta nära min bfriend.
Jag ser honom knappt längre.

Idag presenterar vi vårt kandidatarbete på skolan.
Men därefter lite lugnare på den fronten.
Endast en kurs att fokusera på.


Vet ni?
Min födelsedag snart.
wiiiie.
Ikväll ska jag ner och kika på en kamera.
Och en kuben-ljusstake önskar jag mig också.
Guldig är magisk men jag föredrar nog en svart :)

Trots många måsten, lite tråkigheter och mycket stress finns de där ändå.
somewhere.
happy thoughts.

pics via my pinterest

1 kommentar:

  1. Kämpa på ... Snart så!
    Tänk vad det är underbart, den där studietiden. Minns den som igår (15 år sedan - nästan - då jag gjorde magistern!!). Älskade varenda sekund av de åren. Så fritt o så mycket glädje, vänner & fester!!! Aaaaaah!

    Nu känner jag mig uråldrig :))

    Trevlig helg.

    SvaraRadera