-->

tisdag 29 maj 2012

hello rockstars.



hello rockstars.
Hur mår ni denna tisdag?

Jag är trött efter mycket flängande de senaste dagarna.
Så ikväll har jag bara myst med kaninen och gud så fin hon är.
Trodde ju aldrig att en liten kanin skulle bli en sådan favorit hos mig, men tji fick jag.
En riktig kel-pelle är hon, som gärna hoppar upp och gosar in sig i nacken.

Mamma & Pappa är på golfbanan så jag och Lulli kikar på tv.
Snart läggdags för damen och då tänkte jag ge mig ut på en promenad.
Solen har äntligen tittat fram och jag behöver motion.
Alldeles för mycket godsaker som åkt ner i magen de senaste dagarna.
uj uj uj

Tror jag promenerar längs havet ner till citadellet.
Vår vackra stad från sin bästa sida.


Har ju lovat mig själv att hålla igång träningen i sommar, så varför inte börja redan nu?
Jag kommer ha gym, pool och tennisbana inkluderat i mitt boende.
Ett träningspass följt av poolbad låter inte såååå jobbigt :)  

Jag känner ju mig själv allt för väl.
En vecka i New York utan Coldstone (you better try it) och andra godsaker finns inte på kartan.
Jag är en gottegris utan dess like och då får man försöka hålla igång lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar