-->

tisdag 15 maj 2012

inspiration moments.


huuur fint?
Jag som är ett stort fan av vita väggar blev plötsligt sugen på annat.
en svag nyans av ljus, ljus, grå/lila.
loveit.


stilsäkra pella.

simple beauty



fina inspirerande bilder.
j a g f å r i n t e n o g.

Hållfasthetslära, släng dig i väggen.
Att uppdatera min pinterest är betydligt roligare och trots att jag inte blir smartare av det så njuter jag för stunden. Samlar energi.

Och så blir jag istället lite extra stressad för att jag inte får något gjort och sätter då eld i baken.
Det är inte förrän stressen kommer ifatt som saker blir gjorda har jag märkt.
Tyvärr.

Flo Ridas whistle spelas om och om på nrj.
Tack och lov är det för en gångs skull en bra låt som de kör på repeat.
Men snart spyr man väl på den låten också.
Radiokanalerna brukar ju ha den förmågan. 
Att totalmörda varenda låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar