-->

torsdag 17 maj 2012

kylskåpspoesi.




my smooth honey.
Ja, vad min käre sambo menar med det kan man ju fråga sig?

I morse pillade jag med vårt kylskåpspoesi.
Läste vad som stod på kylen (det är alltid någon som ändrar när de är på besök).
Och ändrade lite själv.

my crush is pink.
Ja, så är det nog just nu.
En färgklick mitt i allt det grå och svarta.
Brukar bli så när vintern övergår till sommar :)

Vårt poesi är gammalt men kul att plocka fram då och då.
Och som jag nämnde, riktigt kul att se vad folk lämnar för spår...

Hoppas ni alla har en fin kristihimmelsfärdsdag.
Själv fnittrar jag åt L som trodde detta var dagen då man skulle äta flygande Jacob.
Haha.



pics my own

2 kommentarer:

  1. sött :).
    nä, jag är inte offentlig än :). får se om jag vågar bli det. men jag kan följa dig???

    SvaraRadera
  2. HAHA ja man kan ha fridagar för mindre saker men så himla stort/svenskt/högtidligt är nog inte flygande jakob trots allt.. Blev fantastiskt sugen på det dock!!

    SvaraRadera