-->

fredag 4 maj 2012

magical 42 square meter.






37 kvadratmeter.
Så stor är lägenheten som jag och L bor i.
Inte mycket yta för två och den som finns är i princip överanvänd.

Ibland känns det väldigt trångt.
Ofta längtar jag och vill ha det större.
Få ta ut svängarna och inreda som jag vill.
Bitter över att det inte går på den yta vi har.

Men tji fick jag.
Dessa fantastiska bilder är från en lägenhet på 42 kvadratmeter.
Jag fullkomligt älskar.
Och beundrar hur man lyckats få in allt.
Stilen, färgerna, detaljerna.
Och hur man lyckats få det att kännas så mycket större än vad det är.
Imponerande.



3 kommentarer:

  1. Inspirerande som sagt, även för mig som har världens minsta sommarstuga!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen grymt!!!!
    det skulle du kunna klara av fint du med!!! u´ve got style :). fast det krävs ju en del tid o pengar osså. fast det kanske du osså har :). inte jag iaf!
    nu ska jag läsa vidare dina fina inlägg. missar mkt om dagarna!
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Och jag vet exakt vad du menar, bor själv med min J på 32 kvm, trångt men funkat i två år! :-) Fin söndag till dig.
    Amanda

    SvaraRadera