-->

söndag 27 maj 2012

transparanta bågar och mönstrade byxor.

pic my own
I senaste numret av Plaza Magazine fick vi en smygtitt i Andy Warhols studio.
Jag fastnade för mycket i det lilla reportaget, inte minst hans transparanta glasögon i snyggaste modellen.
Störtcoola.

Ha-begär som heter duga.
Ett par nya bågar är dessutom snart ett måste då synen tyvärr blivit sämre.
Ja jo, jag börjar väl bli gammal...

pic via Maryam Nassir Zadeh

Något mer som står på önskelistan är mönstrade byxor.
Jag älskar dessa ovan.
Finaste mönstret jag har sett.
& supersnyggt matchat till tan-färgade sandaler.

Jag ska försöka hitta mig ett par i USA.
Svala måste de vara.
Nästan så man får en naken-känsla :)


Remsandaler till och en lös, snygg och tunn tshirt.
Det är allt som behövs för att jag ska känna mig vardagssnygg.


1 kommentar: