-->

tisdag 29 maj 2012

Uddeholms Herrgård.

Uddeholm Herrgård.

Och så var jag på tåget. Igen.

Ni som följt mig på Instagram har redan sett mina hysteriska uppdateringar om vårt dygn på herrgården.
Haha, det blev lite bildbomb i all extas. Sorry.
Vi har bott som kungligheter.
Verkligen.

Vi fick separata rum och i mitt rum hade självaste Konungen bott.
Jag fick därmed det flådigaste rummer med vardagsrum, toalett med havsutsikt, dubbla sängar, fem (!) persiska mattor, walk in-closet, kristallkrona.
Överflådigt helt enkelt.

getting ready for dinner.

Dessutom har vi druckit vin från egen vingård.
Vinflaskor med företagslogga, lyx.
Mat och dryck i mängder.
Silverbestick och porslin med logga.
Som sagt, flåd i överflöd.

Nu är jag alltså på väg hem från detta slott.
Mellan"landning" i Göteborg och sedan hem till Skåne igen.
Ska bli skönt att komma hem och få sova ut.
Har snittat max sex timmars sömn i flera dagar nu.
Inte mycket för en niotimmarssovare som jag :)

Fin tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar