-->

måndag 11 juni 2012

cutest little flip flop.


Hur söta får ett par flip flop egentligen lov att vara?

Jag har varit i de enorma mataffärerna två gånger idag.
Jag har ju inte direkt haft mycket annat för mig, haha.
Och jag älskar att gå och strosa bland hyllorna.
Köpa med nya saker hem för att provsmaka.
(idag har jag testat turkey bacon)
Eller att kolla på kläder som de tydligen har ett överflöd av i varje mataffär.

Så kul hur man förändras när man kommer utomlands.
I Sverige hade jag inte ens skänkt en blick åt kläderna på Ica Maxi :)
Men här fanns tydligen både sportkläder och barnkläder som faller mig i smaken.
Men inget köpt än.

Fast skorna ovan då ja.
Är nästan tvungen att köpa.
Sötaste jag sett på länge.


Nu blir det sängen och imorgon väntar första arbetsdagen.
Behöver sömn i hopp om att sova bort dunderförkylningen som slagit till.

natti natti.
fast ni sover ju redan :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar