-->

tisdag 26 juni 2012

you must create.

jag vill va friiii som en fågel.
hur härlig bild?
sötaste trosorna och den stora ljuva kjolen.
picture love.
magisk bild.
jag fastnade direkt.
såpbubblor, som på gamla goda tiden.
den fina, oljiga färgern.
picture love againg.


Godmorgon.

Sover som en kratta och vaknar minst två gånger varje natt.
Helt oförståeligt.
Och så somnar jag sent för att jag har massor utav annat i huvudet.
Idéer som inte vill sova när jag vill.
Fast jag måste erkänna att jag njuter av att ligga och tänka på dem.
Och för stunden är de väl mycket härligare än sömn.

 

Lackning pågår.
Jag är så nöjd med min nagellack från essie, alla färger lika fina, att det är svårt att välja.
Idag föll färgen på mullvadsgrå (som ser mer ut som lila på bilden).
smokin' hot
Ja, så heter färgen :)

Hoppas att denna arbetsdag ska susa förbi.
Igår satt jag mest och vred mig i stolen.
Drog av teser av hår i frustration av att inte göra något vettigt alls.
Frågade om arbetsuppgifter men det verkar inte som någon vet vad de ska sätta mig i för arbete.

Är det inte det värsta som finns så säg.
Att, när man ändå sitter på ett kontor, inte göra något alls?
uhe.

Hoppas ni får en kreativ dag.
Jag ska försöka vara kreativ bakom pannbenet åtminstone :)

pics via my pinterest & my own.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar