-->

torsdag 19 juli 2012

eurovoice has caused me problem.


black hole.
ja, det kanns som jag befinner mig i ett sadant just nu.

fick min telefonrakning pa min svenska mobil.
den som jag inte anvander.
1200 riksdaler pa en manad.
gratfardig.

how come?
for att folk pratat min pa min eurovoice.
(storsta delen telefonforsaljare, skulle vilja bryta nacken av er just nu. LEAVE ME ALONE)
och saklart folk som grattade mig pa min fodelsedag.
det uppskattar jag, verkligen.
men jag har inte lyssnat pa samtalen for att undvika kostnader.
men det slapp jag visst inte undan for det.

irriterad.
och inget som kan goras o-gjort.
nu ar eurovoicen i alla fall borttagen.
sa till er som reser utomlands, stang av den!
jag hade inte en tanke pa det...

1 kommentar:

  1. Haha har haft en på 1900 när jag var i Cosra Rica pga av samma grej. Jättehärligt! /C

    SvaraRadera