-->

onsdag 4 juli 2012

some new in.

en sjal med stjärnor kunde jag inte motstå.
till skinnjackan blir det en fin kontrast.
och jag gillar ju stjärnor ;)



lite indianinspirerat över denna kjol.
kunde inte motstå.
till simpel tee och flats :)





details.
puderrosa blus med detaljer.
på rea utan min vetskap.
extra glad.

virkad spetskjol.
för både söta och coola outfits.
helst av allt till ruffa kängor!
 

och så lite höjd.
färgglada sådana.

 shoppingtokig.

Ja, jag har drabbats av något farligt syndrom som jag inte blir av med.
Jag kan tydligen shoppa hur mycket som helst.
Hur jag ska få allt med hem är ännu oklart.
Får väl köpa en (eller två) extra väskor?
:)

Eller så får jag helt enkelt sluta snart.

Detta är i alla fall lite av det jag shoppade i Raonoke, VA.
Ja, jag köpte mer än detta men jag skäms för att visa.

köpstopp.
(med undantag för en hatt som jag fortfarande letar efter)

1 kommentar:

  1. Supersnyggt! Den där sjalen var rysligt snygg! Vill ha...big time!
    Känner igen det där...jag säger till mig själv varje månad "att denna månaden ska jag inte köpa något". Eller hur, tror du det fungerat...Nope!

    Kram

    SvaraRadera