-->

lördag 25 augusti 2012

before I go home.





detta var saker som jag från början ville köpa.
nike free, joggingbrallor och en mysig hood.
men sen köpte jag massa annat och bestämde mig för att låta bli dessa tre.

nu tänker jag dock annorlunda.
hur mycket kommer jag inte ångra mig när jag kommer hem?
utan skor som fungerar både som inneträningsskor och walkingskor?
utan mysiga brallor när hösten smyger på?
utan en ny PINK-hood (den jag köpte 09 har använts så fliiitigt)?

men.
jag har redan shoppat mycket den här resan.
lite ångest på det.
å andra sidan...
(kommer inte på så mycket just nu, hehe)

ska åka iväg i veckan och göra en sista inhandling.
prova och se hur det känns i butik.
värd eller inte värd det?
och kanske byter jag PINK-hoodien mot en matchande (till byxorna) från Abercrombie.
 pris och användningsområden får avgöra.
(ser gärna att den inte endast används som mys)

Och här dök solen aldrig upp.
snacka om frustrerad P.


1 kommentar:

  1. vill ha gympadojor!!!! gud vad snygga. de måste du bara köpa med dig hem, och ångrar du dig kan jag köpa dom av dig sen :).
    dumma sol. hoppas du får en skymt innan du åker hem.
    kram och trevlig resa om vi inte hörs innan.
    //jennifer

    SvaraRadera