-->

torsdag 2 augusti 2012

big time cravings.

det kan då inte hjälpas den här veckan.
chokladsuget är helt fruktansvärt.
hade kunnat dränka mig i choklad.
och cravar efter en stor lägenhet gör jag också.
(oberoende av vecka)
älsklingslovis, kan du inte se till att vinna lite på lotto tills jag kommer hem?
en bild som paras för framtida inspiration.
gosh - så fint.
marmorskivan, i die.




och så till det där som alltid fångar mitt intresse.
söta/coola saker till de små.
den här bodyn från molo hade jag lätt stoppat ner min unge i.
även om det så skulle vara en påg jag tryckte ner (okej, kanske inte)
men hur fin är den inte?
cravings på både den och en på en bebis.
(jag som varken gillar lila eller hästar egentligen...)
(är det hormonerna?)
men bebis får vänta några år.



hej finisar.
satte mig i soffan med en stor skål uppskivad mango.
hade i ärlighetens namn redan tryckt i mig några skedar glass, men det kändes som ett bra och nyttigt alternativ att välja mango istället.
so I did.
Satte för första gången på OS också,
i hopp om att få se något intressant (vet ju att gymnastik går nu i dagarna).
-hoppas hoppas hoppas-

först: kajak
sedan: motorcross.

nåväl, jag forstsätter väl att sukta efter chokladglassen i frysen.
nu när inget på tv kunde hålla tankarna borta...

såååååå, tar nog fram glassen ändå.
slipper jag se den i frysen varje morgon.

pics via my pinterest and oiidesign.

1 kommentar: