-->

söndag 5 augusti 2012

inhale.exhale.repeat.


söndagsseg så det står härliga till.
precis ätit sen frukost, låt oss kalla det brunch.
betydligt mer fancy.

nu ska jag smörja kroppen i solkräm och masa mig till poolen.
inte på vidare humör idag.
något tynger mig.
känner egentligen bara för att dra ner persiennerna och stanna inne.
men hur mycket bättre mår man av det?

men det är bara att ta ett djupt andetand och fortsätta.
förflytta det ena benet för det andra.
så ska det nog bli något av denna dagen ändå. 


förresten.
mina Dr Martens kom igår (wiie), 
någon med erfarenhet som kan bekräfta att de är sjukt hårda i början?
och tungan är inte direkt följsam...
är det också något som ger med sig?
i övrigt är de precis så fina som jag hoppades på.

pics via my pinterest.
moodboard by me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar