-->

onsdag 15 augusti 2012

osammanhang.

vacker, vacker bild.
vet inte vad den gör här men jag föll bara så hårt för den.

idag har jag gjort mindre viktiga ärenden.
som att köpa ännu mer saker som kan vara kul att ha när man är tillbaka i sverige.
och ätit glass har jag också gjort.
passa-på-var-det-ja.

och så har jag gjort två måsten också idag, förutom att jobba då.
jag har tvättat
& jag har "provpackat".
försökt se om jag behöver köpa en stor eller en liten väska.
this far  så ser det ut som att jag klarar mig med en liten.
problematiken är dock vikten.
max 8 kg på det fria handbagaget...

hmm.
svårt.
vill ju inte betala övervikt.
å andra sidan inte köpa en stor (och dyrare) väska som jag måste betala för att checka in heller.
den lilla checkas in gratis och kostar mindre.
ni ser dilemmat?

kändes ganska konstigt att packa också.
konstigt, men härligt.
ännu mer knasigt att packa upp igen dock.
kände mig redo där ett tag att åka hem.
men 17 dagar kvar.

ni förstår varför jag längtar va?
mina två sötnosar, hehe
som nästan tycker om varandra liksom mycket som jag tycker om dem ;)

och jag har köpt supersöta cupcakesformar som jag längtar efter att få prova hemma.
i gestalten av glasstrutar.
Oooo, det ska jag göra när jag hämtat Lulli tidigt från fritids en dag. 
så kan vi hjälpas åt att dekorera :)
ett tag var jag ju ständigt i köket med slickepotten som bästa vän.
nu var det ett tag sedan.


godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar