-->

lördag 29 september 2012

gårdagens fångst.



färglöst.
ja, ganska så färglös blev shoppingturen igår.
körde på säkra kort med andra ord även om en limegul tröja drog hårt i mig.
kanske nästa helg ;)
nu måste kreditkortet få vila lite, hehe.

gråsvarta jeans har jag letat efter länge.
inga krussiduller, smala och i perfekta färgen var dessa från cos.
perfekta baströjan och coola, annorlunda smycken hängde också med ut därifrån.
råa men ändå feminina.
älskar dem.

skärpet, som kan vara det snyggaste jag sett på länge (!) hittade jag på H&M.
överlycklig.
och supersnyggt till de nya jeansen och den svarta tröjan.
ja, jag har redan provat :)
 
åh, ytlig lycka när den är som bäst.
det behövs denna lördag.
innelåst i ett bibliotek och här ska jag sitta till 18.
ja, det är planen.
får se hur länge jag står ut.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar