-->

fredag 21 september 2012

happy friday.


collage 1 and 2 by me.
pics via pinterest.

regnet smattrar utanför.
tv4 nyhetsmorgon på tv.
lusläser i en av väldigt många böcker.
även om det inte är effektivt så är det himla mysigt.
fortfarande iklädd mjukisbyxor och en stor t-shirt.

mamma och pappa är på kastrup nu.
fuskisar :)
de ska fira 30 årigt förhållande under solen i Palma.
& jag och Lulli stannar hemma.

vi gör det så mysigt som det bara går med dessa förutsättningar.
som att fika i helsingborg efter upphämtning på skolan.
hämta upp lovis som också kommer bo hos oss i helgen.
och ikväll blir det hemmagjord pizza.
så vi klarar oss och jag unnar verkligen mina föräldrar detta.


ska försöka komma in ett "flow" här nu.

happy friday peeps.

1 kommentar:

  1. så mysigt. bara du o lulli!
    en dröm för henne med kan jag tänka mig.
    ja jc har verkligen lyft sig. i like!
    ja när man var yngre älskade man rabbit (jc barn), fanns det på din yngre tid också?
    ha en mysig helg!!!'kram//jennifer

    SvaraRadera