-->

måndag 17 september 2012

raw.

fin, avskalad hall.
stylad av pella bakom STILinspiration.
så fint.

älskar köket och hur golvet möter luckorna.
ljust fint trä som gör sig väldigt fint mot det avskalade vita.
i övrigt är trä inte något som är "hållbart" för mig.
men jisses så fint det var här.
pic via douglas golv.

det har i princip regnat sedan jag kom hem från usa.
och mitt i detta höstrusk önskar jag bara ledig tid i en soffa under massa filtar.
att värma ansiktet framför en öppen spis vore inte heller helt fel.
gillar hur man här fått till en mysig oas trots väldigt rått.
pics via my pinterest.

inomhus.
i detta väder finns det ingenstans förutom i soffan under en filt som jag vill befinna mig.
okej, ett fik med en stor kopp varm choklad klingar också fint i mina öron.
herregud vad det har regnat här idag.
för att solen sedan ska titta fram 10 minuter och lura oss alla.
åter regn.

Lovis spelar match (igen) och jag är hemma själv.
borde ha pluggat mer än vad jag gjort men mitt huvud har inte tillåtet.
ibland är det väl helt enkelt så.
bäst att lyssna på kroppen ellerhur?

en kopp te och två bitar mörk och bitter choklad väntar.
jag har faktiskt sprungit mer än halvmilen idag.
so, I kind of deserve it ;)
 
en tunn designstol med fårskinn i.
utan att tveka - ja, tack.



hoppas ni haft en bra start på veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar