-->

måndag 3 september 2012

today was the day.

tacka vet jag närheten till city.
på lunchen åkte jag i panik ner och skaffade mig en almanacka.
nu ska här bli ordning och reda.
om inte i skallen så på papper.

från Lagerhaus.

en lugn start.
det trodde jag.
förmodade jag.
räknade jag med.
men inte.

obligatoriska gruppaktiviteter på onsdag och föreläsninar vettiga att gå på imorgon.
och här hade jag tagit bilen upp, för jag trodde jag skulle kunna återvända direkt.
suck.

så nu betalar vi dyra parkeringsavgifter, men fick helt plötsligt två dagar till ihop.
imorgon passar vi nog på att ta en tripp till IKEA.
nu när vi ändå har bilen liksom ;)

L spelar fotboll och jag försöker ordna upp mitt liv.
som jag helt plötsligt blev inkastad i.
uhe.. inte redo riktigt än tror jag.
jag stannar till onsdag sen åker jag hem och vilar upp mig igen.
torsdagen och fredagens föreläsningar får tas igen senare.
 

1 kommentar: