-->

måndag 8 oktober 2012

kids corner.

oh so lovely.
den där tapeten gör sig alldeles perfekt i ett barnrum.
men det är nog till att man inte har så mycket annat ploj framme.
kan nog lätt bli rörigt annars :)

söt kudde.
kan väl inte vara så svår att göra själv?
annars finns de på etsy.com

fint påslakanset från H&M Home


sååå fint.
simpelt och vackert.


istället för tennsoldater.
dessa ballerinor är bedårande.


dova och underbara färger.
och så fint de matchar.

oh, i love paris.
den här kudden vill jag ha.

kids corner.
ja, det är inte bara barnmode som triggar mina ge-mig-en-bebis-nu-cravings.
barnrum är ju något som är helt fantastiskt mysigt också.
tänk vad kul att få pilla med ett sådant en vacker dag.

här kommer lite inspiration i den dovblå, grå och gammelrosa skalan.
ljuvligt, särskilt till bebisar och mindre kids. 
för lite större barn är jag mer förtjust i vit bas med mer färgstarka detaljer.
kidsen måste ju få utlopp för sin kreativitet :)
 
ska visa er vad jag menar en annan dag.

pics via my pinterest

2 kommentarer:

  1. Ohohoh jag bara MÅSTE skaffa en hög med ballerinor till min lilla tjej...Bästa idén! :D

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Men som sagt, de flesta större barn vill nog ha lite mer färg, och det tycker jag dom ska få ha =) Man får passa på att bestämma allt när dom är bebisar ; )

    Kram!

    SvaraRadera