-->

torsdag 29 november 2012

lack of time.

pic via pinterest.

pic via design och form.

lack of time.
något ont om tid precis som de senaste fyra decembermånaderna.
pluggar man på chalmers så fylls magen av ångest istället för julkänslor ju närmre den 24:e vi kommer. 
men, i år är jag tentafärdig den 18 och har då nästan en vecka att ta igen mig på.
kan inte fatta det.
kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli.

önskar dock att lite mer tid fanns nu innan.
jag är ju en riktig sucker för julen och älskar att pyssla och njuta fullt ut.
hade jag kunnat, skulle jag sett till att pyssla så att glitter och tejp sprutade ur öronen på mig.
helst av allt skulle jag vilja göra egna julkort.
men istället blir det väl inte ens färdigköpta.
men ni mina käraste, ni vet att jag tänker på er ändå.

hur söta är inte de egengjorda julglobarna?
kommer ihåg att jag ville prova den här idén redan som liten.
fina burkar + söta gubbar + vatten + glitter.

och hos design och form hittar man instruktioner till de fina stjärnorna.
att hänga i julgranen till exempel?
finare än de flestajulgranspynt som säljs i affärerna om du frågar mig.


så länge får jag njuta av lussebullarna som L har bakat.
min lille älskling, vad han kan.

1 kommentar:

  1. Guud så fint :)
    Känner helt med dig, slutar den 17 i år och är såå lycklig över en hel veckas ledighet.
    Kram Sandra

    SvaraRadera