-->

torsdag 29 november 2012

let it snow, let it snow, let it snow.


vad hände med att typ alla städer förutom göteborg fick snö idag?
buhuu :(
men kylan är i alla fall här nu, den riktigt bitande.
på lördag ska vi ha julmys hemma hos oss och på kvällen väntar Liseberg.
det hade varit så mysigt om stora flingor kunde tänkas komma då...


och förutom snö, så väntar jag på den här också.
äntligen.
ni förstår inte hur överlycklig jag blev när en ny limited edition kom ut.
så pass att jag bokade den via telefonen, på en swebus, tillbaka till göteborg.
någon betalningsdosa hade jag inte heller, så att betala mot faktura blev ända lösningen.
man borde ju kunna tro att man tröttnat vid det här laget på vyn av manhattan, men nej. icke.
iiiie, can't wait.

(vart jag ska ha den återstår dock att se) 

nu ska jag mumsa i mig ännu en lussebulle.
har ju faktiskt, för en gång skull, varit på gymmet idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar