-->

torsdag 20 december 2012

black&white mood.




black and white.
denna morgon startar med huvudvärk och nackspänningar.
det är alltid så, så fort man börjar slappna av.
suck.

men.
idag åker jag hem.
ska först träffa en fin vän och käka frukost men vid 14-tiden anländer jag äntligen till skåne.
kan faktiskt inte fatta att det är dags att komma hem. 
och att det är julafton på måndag är ju smått galet.

pepparkakshus står på agendan imorgon, allt efter lullis önskningar.
och så hoppas jag på lite pyssel också.
en sådan här stjärngirlang ser väldigt lockande ut att stoppa tänderna i.
och den är ju fin att ha även efter jul. 


så trots huvudvärk och smått seg i kroppen så är jag så lättad och glad.
skön känsla helt enkelt.
svart och vitt denna morgon kickar dessutom igång min hjärna också.
och igår hämtade jag hem min guide to manhattan som nu ligger i sitt rör och väntar på en ram.
åh, fin är den.

random pics via pinterest, star decoration via frufly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar