-->

söndag 30 december 2012

how to be?


hej vänner.
nu står vi inför slutet på det här året.
2013 väntar runt hörnet och jag ska fira in det tillsammans med bästa vänner (samt respektive).
hur har ert 2012 varit?
 och lovar ni något för det nya året?

själv vet jag inte riktigt om jag tror på nyårslöften.
man blir ju ofta bara besviken om de inte kan hållas.
och vem orkar vara besviken på sig själv hela tiden?
men det kan vara nyttigt att tänka till ändå...
komma på sidor och egenskaper som man kan och vill försöka förbättra.
utan några måsten.
för ni vet ju vid det här laget att jag hatar måsten :)

ska i alla fall försöka ta hand om mig själv lite bättre.
sluta stressa & göra fler saker för min egen skull.
sånt som jag mår bra av.
sen ska jag se till att ta hand om mina nära & kära.
vara snäll mot alla och se till att de mår bra.
för mig är det det viktigaste. 


så med det vill jag tacka för det gångna året.
snart ett år här på blogger!
tack fina ni för att ni kikar in och gott nytt år på er.

to all of you,
be awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar