-->

onsdag 5 december 2012

inspiration.

 

godmorgon vänner.
hur mår ni?

jag är fortfarande proppmätt efter trevligt restaurangbesök igår.
ostprovning och vin, lamm och avslutningsvis creme brulee. 
lyxigt värre men nu tar verkligheten till.
skola står på schemat och jag känner att det är dags att stiga ut ur livsbubblan.
livet som jag sedan får jag tillbaka kvällen den 18:e december.
redo?
inte det minsta, det var ju precis tenta?

nåväl, fina bilder piggar upp mitt trötta huvud.
inspirerar på olika sätt allihop.
någon som vet vart kan jag hitta den supergrymma Rethink-affischen?
och någon som vet vart jag kan hitta en tillverkare till min framtida barnklädeskollektion? ;) 

ha en fin dag.

all pics via my pinterest
xmas - kids corner - interior inspiration - kids clothing

1 kommentar:

  1. Ja du, hitta bra producenter är inte lätt ; )

    Spännande och se när din dröm slår in! =) Kram

    SvaraRadera