-->

onsdag 19 december 2012

lovely glitter.



glitter girl.
ja men visst är det härligt med lite glitter ibland?
speciellt som nu, vid stundande jul och nyår.
fast om ärligheten ska fram tycker jag iofs att det är fint närsom.
älskar hur det kan piffa till vilken t-shirt som helst.
och hur snygg kontrasten blir till mer diskreta och basfärgade plagg.

här ser ni sex plagg som jag gärna klickat hem till både mig själv och till en liten.
militärbyxorna med fjärilar är en sötare variant av det mer "krigiska" militärmönstret.
och en söt, grå basklänning från popupshop piffas enkelt upp med leo-kängor eller guldiga ballerinas.

så, satsa på basplagg och addera färg, glitter och lite glam ;)



och åh.
jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.
inspirera, inspireras och sätta ihop alla dessa godisar som finns till barn.
och jag vet att jag inte har egna kids, och jag har ingen aning om min läsarkrets heller,
men jag hoppas ni gillar mina små utlopp för barnkläder ibland.
eller i alla fall godtar dem.

som ro för själen för mig.


skor/j.crew, leggins/lindex, t-shirt/nununu, klänning/popupshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar