-->

torsdag 27 december 2012

news for the home.

ljuslykta i svart plåt och disktrasa med hund piffar upp.

förvaring, förvaring, förvaring.

 for the home.
det händer inte ofta att jag beställer, men trots det hittar jag ofta ganska mycket fint.
H&M Home har nu fått in lite nyheter och här ser ni några av mina (nya och gamla) favoriter.
förvaring är väl alltid behövligt och glasburken samt silverskålen är superfina tycker jag.
likaså disktrasan. 
fast nästan för söt för att användas :)

ny badrumsmatta och nya handdukar vill jag har till badrummet.
gärna i svart/vitt/grått.
 
en ny badrumsmatta samt nya handdukar vill jag också ha. 
perfekt att beställa härifrån då, eftersom priset är överkomligt och sakerna håller god kvalitet.
och så tillåter ju plånboken att man kan variera sig lite oftare om man nu vill det.
 den fina kudden sätter lite härliga (och lagom mycket) vårkänslor i soffan/sängen.
och fint med det cerise-rosa till allt annat svart & vitt. 


hmm... får kanske bli ett köp snart trots allt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar