-->

måndag 10 december 2012

white perfection.

 

måndag morgon och en tung sådan.
tröttheten har tagit över och om en timme ska jag presentera ett arbete jag inte övat på.
när skulle jag haft tid till det?
och så har de klämt in det över lunchen också.
välplanerat. eller inte.

och varför är det alltid, som allra finast ute när man inte har tid att gå ut?
vitt, vitt, vitt och en stor stark sol som lyser.
energi för själen.
precis vad jag behöver.

 

trillade över bilderna som Pella stylat.
lika vitt där och om inte precis lika vackert.
inspiration overloaded.
kanske jag borde börja inse att moroten till mitt plugg är just det här.
ett fantastiskt hem att inreda efter eget tycke. 
så, tack STIL INSPIRATION för den. 
nu överlever jag nog den här tentaveckan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar