-->

måndag 7 januari 2013

lack of power.


 hej.
med endast få timmar av sömn i bagaget begav jag mig till min första arbetsdag på nya jobbet.
mycket information att ta in, och gud vad trött man blir av att bara stå upp.

tanken var en sväng till stan nu på eftermiddagen samt ett besök på gymmet, men jag har varken lust eller ork så tror bestämt jag skippar det. 
en promenad för att rensa tankarna får räcka.
eller nej, det orkar jag inte heller.
jag ska laga mat och kolla på tv. 

vad gör ni idag?
tillbaka i vardagen igen?

pic via pinterest

1 kommentar:

  1. När jag kom hem lagade jag mat och nu håller jag på att lägga killarna. (de kollar på bamse i sängen innan det är dags att släcka lampan) och sen ska jag se Sveriges mästerkock...

    och du, fy vad coolt att du vågar! Go for it! Det kommer gå galant...All lycka till dig!

    Kram K

    SvaraRadera