-->

tisdag 29 januari 2013

mini rodini ss 13.

så söt sweatshirt med rosetter.

cooooolaste vårjackan!


hjärtprintad jeansjacka.
cool att matcha till tillhörande jeans.
men lika fin till slitna sommarjeans.

gullig sommarklänning till liten.
till vita, höga och slitna converse? :)

den här vill jag själv ha! :)
matchat till enkla basplagg så kommer den bäst till rätta.

supertuffa jeans i sött mönster.
de här tror jag blir enkla att lura på vilken liten tjej som helst.

i gårkväll släppte Oii design mini rodini's vår- och sommarkollektion 2013.
här ovan hittar ni mina favoriter till tjejerna.
inte helt otippat en hel del leopard, men kul med hjärtprintet tycker jag.
vet inte varför, men på något vis känner jag igen det där printet.

för pojkarna faller detta mig mest i smaken.
tillsammans med leo-kepsen då såklart ;)

stickad tröja med panter.
och så fint med vita jeans!

älska printet :)

och den här skinnjackan då..
alltså åh, så fint.
och coolt matchat med blått leoprint undertill.
tummen upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar